نوشته شده توسط : محسن

شرکت دکوراسیون داخلی

متد دیزاین با خدماتی متفاوت در خدمت شما

این روزها بر عکس سابق استفاده از انواع درب و پنجره پی وی سی بیشتر شده و شاهد ان هستیم که هر روز بر متقاضیان استفاده از این نوع در ب و پنجره نیز بیشتر از قبل می شود.شرکت دکوراسیون داخلی دکور ایرانی نیز با چند دلیل مهم شما را به استفاده از این نوع درب و پنجره دعوت می کند :

حتما می دانید که که مصرف انرژی در عصر حاضر یکی از مهم ترین چالش های بشری به شمار می رود و همه روزه شاهد هستیم که پیام های مختلف در جهت انواع روش های صرفه جویی انرژی به ما داده می شود.در همنی راستا می توان استفاده از درب و پنجره پی وی سی را یکی از بهترین و مطمئن ترین روش های ذخیره انرژی دانست.و به همین خاطر است که اینقدر نسبت به استفاده از این مدل درب و پنجره در ساخت و سازهای جدید تاکید شده است.از دیگر مزیت های استفاده از این محصول این است که می تواند به عنوان مانعی غیر قابل نفوذ در برابر آلودگی محیطی برای ما باشد.شاید بپرسید چرا ؟ مدل پی وی سی به خاطر ساختار دقیقی که در ساخت خود دارد بعد از اینکه به صورت کامل نصب شدو توسط متخصصین آن رگلاژ شد دیگر به این راحتی ها اجازه عبور آلودگی ها را به درون فضای ساختمان را نمی دهد.

شرکت دکوراسیون داخلی متد با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای اماده ارائه خدمات دکوراسیون و طراحی به شما عزیزان می باشد. موضوع کاری شما هر چه باشد ما می توانیم با خلق ایده هایی نو آنرا به منحصر به فرد ترین و بهترین شکل ممکن برایتان طراحی و پیاده سازی نماییم.هدف از ایجاد دکوراسیون در واقع زیباتر شدن محیط است.می توان به تعریف کلی که از دکوراسیون کرده اند نگاهی کرد : هماهنگ سازی از قبل طراحی شده برای نشان دادن و به جلوه در آوردن رنگ ها و سایر لوازم درون محیط.

یک شرکت دکوراسیون داخلی که در این زمینه میخواهد فعالیت نماید باید بتواند برای محیط های مختلف با موضوعات گوناگون با توجه به نوع طراحی و معماری داخلی هر محیط یک هماهنگی و هم گونی خاصی را میان لوازم و رنگ ها و دیوارهای آنجا ایجاد نماید.در واقع می توان دکوراسیون را هنری دانست مانند سایر هنر ها که در طول زمان دچار تغیراتی شده است و دارای سبک و سیاق و اصول مربوط به خود نیز می باشد.هنر شرکت ما نیز این است که برایتان فضایی را خلق خواهیم کرد که هم زیبا و هم در عین حال با توجه به موضوع کاری شما کاربردی و ماسب باشد.شاید بتوان در تعریف دیگر دکوراسیون داخلی را یک راه ارتباطی میان دو واژه معماری داخلی و طراحی داخلی عنوان نمود.

اگر به دنبال شرکت دکوراسیون داخلی تهران می باشید می توانید به ادرس ما واقع در خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان سرافراز، کوچه حق پرست، پلاک 8، طبقه 3 مراجعه نموده و از آخرین نمونه کارهای ما نیز بازدید به عمل آورید.

یکی از دلایلی که این روزها توجه بسیار زیادی به مبحث دکوراسیون منزل و طراحی آن می شود شاید عامل زیبایی و شیک شدن محیط است. فارغ از اینکه وجود یک دکوراسیون لوکس می تواند چقدر در ذهنیت افراد تاثیر گذار بوده و میزان راندمان افراد را تا چه حدی می تواند بالا ببرد این روزها هم درگیر فاز دیگر این قضیه هستند و آن هم مبحث زیبا شدن محیط است.خوشبختانه با افتخار اعلام می داریم تا اکنون شرکت ما با انجام ده ها نمونه کار موفق در زمینه های گوناگون توانسته رضایت خاطر مشتریان خود را به دست اورد و شما نیز جهت استعلام کیفیت کارهای ما می توانید بر سر پروژه های قبلی رفته و خودتان از ندیک میزان کیفیت ارائه شده توسط ما را با دیگر شرکت های همکار مقایسه نمایید.

تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا با تشکیل یک کادر تخصصی در تمام زمینه های مختلف مبحث دکوراسیون و طراحی داخلی بتوانیم بهترین کیفیت ها را به مشتریان خود ارائه دهیم.سعی کرده ایم تا با تسلط به علومی همچون رنگ شناسی و نور پردازی و همچنین با تسلط به علم معماری داخلی بتوانیم میزان اجزا ی  یک محیط ارتباطی همگون و زیبا بر قرار نماییم.

این الودگی ها حتی می تواند الودگی صوتی نیز باشد که به عنوان یک مانع صوتی خوب عمل می کند و طبق تحقیقات علمی هر درب و پنجره پی وی سی می تواند تا 45 دسیبل از سطح صوت را کاهش داده و مانع عبور آن شود.حال دیگر خود حساب کنید که گرد و غبار را به راحتی و تا سطح بسیار بالایی اجازه عبور نخواهد داد.

شرکت دکوراسیون داخلی دکور ایرانی به شما عززان توصیه می کند اگر قصد استفاده از این محصولات را دارید ابتدا با کارشناسان مربوطه مشورت کرده و سپس از میان برندهای موجود نسبت به خرید یکی از انها برای مکان مورد نظرتان اقدام نمایید.
درب و پنجره پی وی سی نسبت به مدل های معمولی بسیار مقاوم تر و مسحکم تر می باشد و در مقابل انواع ضربه ها دارای پایداری بالایی است.در مقابل با توجه به این همه استحکام جالب است بدانید که مدل پی ویسی بسیار سبک بوده و بسیار مناسب برای ساختمان سازی است.
یکی دیگر از خصوصیات این درب و پنجره ها ماندگاری بالای انها در مقابل تغییرات محیطی از جمله نور آفتابی و هوا می باشد و در طی سالیان دراز نیز هیچ اتفاقی برای آنها نخواهد افتاد.همچنین با توجه به موادی که برای ساخت این محصولات به کار رفته دارای قدرت پاک شوندگی بسیار بالایی هستند و براحتی می توانید آنها را تمیز کنید.
اگر به فکر صرفه جویی در منابع مالی خود هستید باز هم شرکت دکوراسیون داخلی دکور ایرانی شما را به استفاده از این محصولات دعوت می کند.شاید باورتان نشود اما این درب و پنجره ها با توجه به این همه مزیت که دارند دارای قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند و از نظر اقتصادی نیز کاملا به صرفه هستند.

+ نوشته شده توسط مهران در سه شنبه دهم آذر ۱۳۹۴ و ساعت 10:1 | نظر بدهید

طراحی اتاق کار

شما به صورت مدرن و متفاوت

اگر به فکر تغییراتی در دکوراسیون اتاق کار خود هستید و دوست دارید تا فضایی پر انرژی تر و زیباتر را پدید آورید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا اخر مطالعه نمایید. طراحی اتاق کار از این جهت بسیار مهم است که شما در طی روز ممکن است ساعات طولانی در این مکان قرار داشته باشید .پس مهم است که مکانی که در ان هستید دارای محیطی شاداب و سرزنده و پر انرژی باشد تا اینکه محیطی کسل آور و خسته کننده و دارای انرژی های منفی باشد.قطعا وجود محیطی جذاب هم برای شما و هم برای مراجعه کنندگان می تواند اقرات خوبی را به دنبال داشته باشد و حتی باعث افزایش راندمان کاری شما نیز خواهد شد.در زیر توصیه هایی را در جهت هر چه بهتر شدن فضای کاری شما داریم :

استفاده از رنگ های مناسب:

بیب شک نمی توان تاثیر رنگ در زندگی انسان ها را بی اثر و کم دانست.رنگ ها می توانند دقیقا اثرات روانی مثبت و یا منفی در زندگی افراد به دنبال داشته باشند.شما باید در طراحی اتاق کار حتما از رنگ هایی استفاده کنید که حس سر زندگی و شادابی و انرژی  را به شما تزریق نمایند.قطعا برای این موضوع نیاز است که به علم رنگ شناسی  و اثرات هر کدام نیز آشنا باشید.باید سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که زمینه کاری شما را منعکس می کنند.منظورمان از این جمله این است که سعی کنید با ظرافتی دقیق رنگ هایی که متناسب با کار و فعالیت شما هستند را انتخاب نمایید.رنگ ها تاثیرات زیاید در زیبا نشان دادن دکوراسیون داخلی هر محیطی دارند و نمی توان به همین سادگی از کنار آن گذشت.

دیوار هایتان را زیبا و جذاب نمایید :

دیوار ها بخش هایی از هر محیط هستند که با توجه به حجم و فضایی که برای دیده شدن دارند می توانند عوامل مهمی در ایجاد محیطی شاداب و یا ابلعکس محیطی کسل کننده داشته باشند.معمولا یک دیوار ساده دیواری کسل کنده است و گزینه مناسبی نه برای  اتاق کار بلکه برای هیچدکوراسیون تجاری نمی باشد.شما خیلی راحت و تنها با چند تصویر و قاب می توانید انرا از فرم کسل بودن در آورده و باعث نشاط خود و دیگر افراد در محیط کار شوید.استفاده از رنگ های مناسب برای دیوار ها و یا تصاویر و قاب های مرتبط با کار می تواند از جمله کارهایی باشد که برای یک دیورا می توان انجام داد.

دکوراسیون داخلی محیط شما می تواند نقش بسزایی در میزان کیفیت کارهای انجام شده در ان محیط داشته باشد . مثلا اگر دکوراسیون برای محیطی اداری باشد و طبق اصول و استاندارد و با رنگ بندی مناسب و نور پردازی صحیح انجام شده باشد قطعا در روحیه افراد تاثیر مثبتی داشته و می توان انتظار داشت که راندمان کاری رد آن محیط بالاتر خواهد رفت. مبحث دکوراسیون داخلی در جوامع پیشرفته به صورت علمی و اکادمیک تخصصی می باشد و برای این موضوع اهمیت خاصی را رد نظر می گیرند.

از مواردی که میتواند در کیفیبت دکوراسیون شما تاثیر گذار باشد می توان به نحوه چیدمان وسایل اشاره کرد .اگر نوع چیدمان بر اساس علم فنگ شویی باشد در واقع با همین تکنیک ساده باعث خواهیم شد تا محیط ما پر از انرژی مثبت شود.بعد زا اینکه نحوه چیدمان صحیح را با توجه به نوع مکانی که قرار است در انجا دکوراسیون امجام شود را تایین کردیم نوبت به نرو پردازی محیط میرسد . میزان نور و رنگ نور به کار رفته و اصلا اینکه محیط دارای نور طبیعی باشد یا خیر همگی جز مهمترین عوامل در تاثیر گذاری یک دکوراسیون داخلی است.

اگر می توانید برای محیط کار خود فضای سبز ایجاد کنید:

همیشه فضای سبز که شامل  گل و گیاه بوده در هر حالتی برای همه افراد زیبا و تولید کننده انرژی و شادابی بوده است.شما اگر امکان ایجاد فضای سبز در محیط کاری خود را دارید حتما اقدام به این کار نمایید. برخی تصور می کنند که فضای سبز و گلخانه تنها مختص دکوراسیون منزل است و از ان در جهت طراحی دکوراسیون خانه فقط می شود استفاده کرد. باید بگوییم که به هیچ عنوان اینگونه نیست و شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت و در هر محیطی می توانید برای زیبا شدن ان از گل و گیاه و فضای سبز استفاده نمایید.

اگر معماری داخلی محیط شما به گونه ای بود که نمی توانید در آن گلخانه داشته باشید حتما از چند گلدان و گل کوچک در کنار میز خود و همکارانتان برای ایجاد محیطی هر چند کوچک اما سبز  استفاده کنید.جدا از زیبا تر شدن محیط باور داشته باشید که گیاهان تولید کننده انرژی های مثبت هستند و می توانند روحی تازه به محیط کاری شما بخشند.

طراحی اتاق کار با مبله کردن آن:

معمولا بیشترین نمایی که می توان به یک دفتر کاری داد با نوع مبلمان و میز و صندلی هایی است که برای ان به کار می بریم.دکوراسیون دفتر کار شما با داشتن مبلمانی شیک قطعا بسیار بیشتر از قبل به چشم می آید و از نظر مراجعه کنندگان وجود یک دکوراسیون لوکس برای دفتر کاری نشانه اعتبار تجاری انها می باشد.دیزاین توسط مبلمان معمولا یکی از اصولی است که برای همه نوع دکوراسیون اداری به کار گرفته می شود و همیشه تاکید زیادی بروی آن بوده است.

همگونی رنگ وسایل با دیوارها و … :

سعی کنید محیط کاری شما دارای یک نظم در رنگ بندی وسایل ولوازم باشد. رنگی که برای کف پوش ها و سقف و دیوارها در نظر گرفته اید باید دارای ارتباطی منطق با نوع مبلمان و وسایل محیط کاری شما داشته باشد. معمولا برای دکوراسیون شرکت این مورد دقیقا رعایت می شود چرا که در ذهن مشتری و مراجعه کننده زمانیکه محیط شما دارای بی نظیمی در رنگ ها باشد باعث ایجاد تردید و صلب اطمینان از شما خواهد شد.شما می توانید تنها با رعایت همین چند نکته که خدمتتان اعلام کردیم برای خود محیطی بسیسار جذاب و پر انرژی و در عین لوکس و شیک را پدید اورید. حتما نیاز نیست تا هزینه های بسیار سنگینی در جهت اجاره یک دفتر شیک کنید. با کنار هم قرار دادن موارید که عرض کردیم خودتان می توانید محیطی شیک و بی نظیر را خلق نمایید.

بعد از نور پردازی عامل بعدی که بسیار مهم است رنگ به کار رفته در محیط است.باید با توجه به فعالیتی که قرار است در آن محیط انجام شود از رنگی مناسب استفاده نماییم.قطعا برای طراحی اتاق کار بایداز رنگ های اارمش بخش و برای دکوراسیون یک محیط تجاری از رنگ هیا سر زنده و انرژی بخش می بایست استفاده شود.پس در واقع یک دکوراتور حرفه ای باید هم به علم رنگ ها و هم به علم فنگ شویی و هم به علم نورذ پردازی به نوعی تسلط داشته باشد تا بتواند دست به خلق اثری جاودان بزند.

مجموعه فنی و تخصصی آرک مایان نیز با توجه به این موضوع سعی کرده تا در گروه خود برای هر مبحث از بهترین و ماهر ترین افراد استفاده نماید و در واقع زمانیکه پروژه دکوراسیون داخلی ارگان و یا شخصی را به عهده می گیریم همه جوانب موضوع را رد ان به بهرتین شکل ممکن با ساتفاده از افراد متخصص ان رشته در نظر خواهیم گرفت.یکی دیگر از فاکتورهای مهم در میزان موفقیت یک دکوراسیون می تواند نوع متریالی باشد که قرار است در ان پروژه مورد استفاده قرار گیرد . و این به میزان بودجه شما باز می گرد و اینکه چقدر می توایند برای این کار هزینه نمایید. البته این را هم متذکر شویم اگر بهترین متریال دنیا هم استفاده کنیم اما در نحوه چیدمان و به کار گیری صحیح ان دچار مشکل شویم به طور قطع موفقیت چشم گیری رد ان پروزه نصیب ما نخواهد شد.

شما نیز اگر به دنبال رحی خاص برای دکوراسیون داخلی محیط خود هستی و به دنبال بهترین ها می باشید پیشنهاد می کنیم حد اقل یک بار به صورت حضوری به دفتر ما تشریف بیاورید و جدا از اینکه از تمامی نمونه کارهای ما دیدن خواهید کرد با پیشنهاد های ویزه خیره کننده ای کمه برایتان داریم قطعا می تواینم شما را در اینکه پروزه تان را به شرکت ما واگذار نمایید قانع کنیم.ما همیشه سعی کرده ایم تا در کنار بالابردن کیفیت در طراحی و دکوراسیون قیمت های مناسبی هم به مشتریان ارائه دهیم.

مبحص طراحی اتاق کار شاید از این جهت بسیار مورد توجه است که در واقع مهمترین عامل تایین کننده کلاس محیط مورد نظر است . هر چقدر که معماری به کرا رفته درست و صحیح باشد و هر چقدر که متریال های استفاده شده در جه یک باشند اما اگر چیدمان و نور پردازی و رنگ امیزی محیط مناسب نباشد در واقع شکستی بزرگ در ان دکوراسیون محسوب می شود.ما با توجه به رعایت تمامی جوانب سعی خواهیم کر اگر پروژه ای را عهده دار شیدم در ابتدای امر از خواسته های مالک دقیقا اطلاع بیابیم و سعی کنیم با انچه که شما در ذهن دارید خود را منطبق کرده و هم اکنون با یک تصویر سازی صحیح میوتوان امیدوار بود که در نهایت طرحی که برای دکوراسیون داخلی شما ارائه می دهمی مورد رضایت اطر شما خواهد بود.

+ نوشته شده توسط مهران در سه شنبه دهم آذر ۱۳۹۴ و ساعت 10:1 | نظر بدهید

دکوراسیون تجاری

و نکات مهم آن

یکی از مهم ترین شاخه های طراحی و دکوراسیون داخلی مربوط می شود به موارد تجاری و از آن به عنوان دکوراسیون تجاری یاد می شود.اهمیت این موضوع به این خاطر است که به میزان قابل توجهی دکور یک واحد تجاری می تواند نقش تایین کننده ای در میزان فروش و موفقیت ان کسب و کار داشته باشد.صاحبان کسب و کار نیز با توجه به این موضوع توقع دارند که شرکت دکوراسیون داخلی که قرار است پروژه آنها را انجام دهد بهترین و با کیفیت ترین کار ممکن را تحویل دهد.

اینجا است که عیار واقعی شرکت ها و ارائه دهنده خدمات دکوراسیون مشخص می شود.چرا که باید برای ایجاد طرحی که هم بتواند از نظر بصری زیبای های خاص خود را داشته باشد و هم مرتبط با موضوع بوده و دقیقا بتواند تاثیرات مثبتی بروی کسب و کار  مورد نظر بگذارد می بایست تمام نکات ریز و درشت مربوط به  اصول طراحی را در طرح پیاده سازی نمایند.تفاوت های این کار با کارهایی که به عنوان دکوراسیون منزل انجام می شود و یا کارهایی که برای مثلا دکوراسیون آشپزخانه صورت می پذیرد در این است که در دو مورد فوق همینکه از نظر زیبایی بتواند صاحب منزل را راضی کند به نظر کافی بوده اما در مورد فوق یعنی مبحث تجاری کمی اوضاع فرق می کند و علاوه بر جنبه های بصری کار حتما باید بتواند در کسب و کار مورد نظر نیز تاثیرات مثبتی بر جای بگذارد و عملا بر میزان فروش کالا و خدمات ان کار تاثیر مثبت داشته باشد.

دکوراسیون تجاری

شاید یکی از نکاتی که در هر نوع طراحی و دکوراسیون بسیار تاثیر گذار است این باشد که معماری داخلی به کار رفته برای ان بنا و فضا تا چه حد بر اساس اصول روز و حرفه ای صورت پذیرفته است و در واقع فضایی که در اختیار ما قرار می دهند تا چه حد دارای استانداردهای لازم برای پیاده سازی اصول دکوراسیون داخلی است.

معمولا طرح هایی برای دکوراسیون تجاری موفق تر هستند که به صورت مدرن و به روز طراحی شده باشند و دارای چهره ای خلاقانه و منحصر به فرد باشند.برای داشتن یک دکوراسیون لوکس در زمینه تجاری باید از تمامی جنبه های زیبا شناسی کمک گرفت تا در نهایت بتوان به طرحی خاص دست یافت.با هم به بررسی عوامی که می تواند طرح تجاری شما را موفق نماید می پردازیم :

رنگ اولین قدم برای موفقیت شما:

رنگی که قرار است برای دکوراسیون مورد نظر به کار ببرید می تواند اولین و مهمترین قدم برای جذب این طرح توسط مشتریان باشد. باید دقت نمایید که رنگ به کار برده بتواند حسی سرشار از انرژی و اطمینان را به بیننده اش القا نماید.حتما باید ارتباطی مستقیم با کاری که قرار است در آن مرکز صورت پذیرد با رنگی که برای دکور انتخاب کرده اید باشد.اگر این قدم را به درستی بر ندارید نمی توان زیاد به موفیت این پروزه اطمینان داشت.

کف پوش ها و دیوار ها دومین عامل در دیده شدن هر دکوراسیونی هستند :

چیزی که مشخص است در یک محیط بهترین بخشی که می تواند بسیار دیده شود دیوار ها هستند که در تمامی قسمت ها وجود دارند و چه بخواهیم و چه نخواهیم در دید ما قرار دارند. همچنین کف پوش که در زیر پای ما قرار دارد نیز مکانی است که حتما دیده می شود.پس این دو بخش مهم می تواند با طرحی متفکرانه و رنگی جسورانه گره از کار شما باز کند و دکوراسیون تجاری شما را به یکی از منحصر به فرد ترین و خاص ترین طرح ها تبدیل نماید. البته همانطور که از این دو بخش می توان به عنوان سکوی اوج گرفتن شما نگاه کرد از دیدی دیگر می توان از ان به عنوان یک پرتگاه نیز یاد کرد که با انتخاب های اشتباه یک طراح دقیقا طرح در نظر گرفته شده  را دچار سقوط و شکست خواهد کرد.مبحث دیوار و کف پوش  برای همه جا حائز اهمیت است. مثلا برای دکوراسیون اداری و یا برای دکوراسیون اتاق خواب و حتی برای طراحی دکوراسیون خانه نیز نقش تایین کننده ای خواهد داشت.

دکوراسیون تجاری

دکوراسیون تجاری و تلفیق ان با طبیعت:

طبیعت همیشه برای همه زیبا و پر از انرژی های مثبت بوده است.شما می توانید از این موهبت الهی برای پیروزی طرح خود استفاده نمایید . با ایجاد فضایی سبز در مکان تجاری خود می توانید منظره ای بصری زیبای را خلق کرده که باعث ایجاد انرژی مثبت در سایر کارکنان  در ان محیط شود. همچنین باعث زیبایی دو چندان طرح شما خواهد شد. از این مساله براحتی نگذرید و حتما برای ان طرح و نقشه ای حرفه ای داشته باشید.

مجموعه طراحی و دکوراسیون متد با دارا بودن کادری  مجرب و به واسطه سال ها تجربه حرفه ای در بازار و ده ها نمونه کار موفق آماده ارائه هر گونه طرح مدرن و شیک برای مکان های تجاری شما است. می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر همین الان با شماره تلفن هها ما تماس گرفته و یا به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه نمایید.ما برای شما طرح های منحصر به فرد و یونیک را خواهیم داشت.

یکی از مهم ترین مباحثی که این روزها به شدت علاقه کمندان زیاید پیدا کرده است مبحث طراحی و دکوراسیون است. این مقوله هر روز به اهمیت آن افزوده می گردد و صاحبان مشاغل دریافته اند که اگر می خواهند در کسب و کار خود موفق باشند چاره ای ندارند جز اینکه به اصول دکوراسیون تجاری کاملا توجه نمایند. دیگر مانند گذشته نیست که هر کسی هر جوری که خواست مغازه خود را بنا کند. در عصر حاضر اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید و میزان فروش خود را افزایش دهید راهی جز تغییر دکوراسیون ندارید.باید به سمتی بروید که شمتری و بیننده می خواهد و این رمز موفقیت شما می تواند تلقی شود.

دکوراسیون تجاری متناسب با کاری که قرار است در مغازه صورت پذیرد می تواند دستخوش تغییرات زیادی باشد. ابتدا باید دید که شما قرار است در محیطی تجاری که در اختیار دارید چه کسب و کاری راه اندازی نمایید و دوم اینکه باید دید مشتریان شما چه کسانی هستند و از چه سطح رفاهی در جامعه برخوردار می باشند. آیا طیف خاصی به دنبال خدمات و محصولات شما هستند و یا به صورت عمومی کالای شما مورد استفاده قرار می گیرد.همه این موارد و حتی موقعیت جغارافیای یمغازه شما می تواند در تایین نهایی طرح دکوراسیون تجاری برای شما تاثیر گذار باشند.

اولین و مهمترین قدمی که می توان در جهت جذب مشتری انجام داد همنین مبحث طراحی و دکوراسیون است. حال می تواند این دکور برای ویترین مغازه شما باشد و یا برای محیط داخل مغازه .در هر دو صورت باید به بهترین نحو ممکن تمام مراحل انجام شود تا نتیجه لازم کسب گردد. از نور پردازی حرفه ای گرفته تا رنگ بندی که قرار است برای دکوراسیون تجاری شما به کار رود همه و همه می توانند در تایین شرایط شما دخیل و تاثیر گذار باشند.

در این زمینه اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید همنی الان با شرکت ما تماس گرفته و در مورد هر انچه که می خواهید سوالات و نیازهای خود را مطرح نمایید. ما در قدم اول سعی خواهیم کرد تا از محل شما به صورت حضوری بازدید نماییم و بعد از کارشناسی به عمل امده به شما بهترین و زیباترین و مدرن ترین طرح موجود را پیشنهاد خواهیم داد.در این مرود سعی خواهیم کرد تا از سلایق و خواست ه های شما نیز آگاه شده و در قالب پروزه آنها را نیز اجرایی نماییم.

در دکوراسیون تجاری که ما برایتان کار خواهیم کرد از انواع متریال های مختلف در جهت شیک شدن و منحصر به فردن شدن کار به کار خواهیم برد تا طرحی خاص و فوق العاده را بتوانیم به شما ارائه دهیم.این را در نظر داشته باشید که با ایجاد طرحی خوب برای دکور داخلی و همچنین ویترین مغازه شما می توانید به راحتی به جذب مشتریان بپردازید. باید قبلو کرد که رابط میان محیط داخل فروشگاهبا مشتریان ویترین است و می توان قدم اول دکوراسیون تجاری را معطوف ویترین و طرح هایی که قرار است در ان پیاده سازی شود نمود و بعد از نهایی شدن طرح این بخش با الگو گرفتن از کلیات طرح محیط و فضای داخلی فروشگاه را نیز با استفاده از اصول مختلف رنگ شناسی و فنگ شویی چیدمان نمود تا در نهایت بتوان همگونی مناسبی میان ویترین و محیط درون فروشگاه ایجاد کرد.

قدم اول جذب مشتری داشتن ویترینی خاص و تک است و اگر در این زمینه موفق عمل نمایید می توان امید داشت که دست به فروش بالاتری خواهید زد.پس در این مرود هیچگاه کم کاری نکنید و سعی کنید از بهترین و با کیفیت ترین متریال های ممکن استفاده نمایید و دست طراح و دکوراتور را باز بگذارید تا بتواند بهترین های خود را برایتان اجرا نماید.

+ نوشته شده توسط مهران در سه شنبه دهم آذر ۱۳۹۴ و ساعت 10:0 | نظر بدهید

طراحی دکوراسیون خانه

مدرن و منحصر به فرد

خانه مکانی برای اجتماع تمام افراد خانواده است و معمولا افراد حداقل یک سوم از شبانه روز را حتما در منزل خود سپری می کنند.به همین دلیل بسیار مهم است که طراحی دکوراسیون خانه به گونه ای باشد که بتواند تمام نیازهای افراد یک خانواده را برطرف نماید.یک خانه را می توان به چند بخش تقسیم کرد و برای هر بخش نیز به فراخور کاربردی که دارد می بایست طراحی و دکوراسیونی خاص را در نظر گرفت.می توان این بخش ها را به شرح زیر تقسیم بندی نمود :

بخش هال یا همان سالن نشیمن

بخش آشپزخانه

بخش اتاق خواب

بخش سرویس های بهداشتی و حمام

طبعا برای هر قسمت باید از طرحی خاص و رنگی خاص استفاده شود.مثلا برای دکوراسیون آشپزخانه باید رنگ کابینت ها با کف پوش و دیگر لوازم  هم خوانی داشته باشند و فاصله میان سه منطقه مهم یعنی یخچال و اجاق گاز و سینک ظرفشویی به صورت متناسب طراحی شده باشد.وجود بخشی  که بتوان لوازم و مواد خوراکی را در آن انبار نمود باید در هر آشپزخانه تعبیه گردد و… نکاتی که مورد نیاز دکوراسیون یک آشپزخانه است باید در آن در نظر گرفته شود.

 

برای دکوراسیون اتاق خواب نیز باید نکاتی که مورد نیاز یک اتاق خواب است در آن لحاظ شود.اتاقی با رنگ های ملایم و دکوری که باعث ایجاد آرامش  شود چرا که قرار است در این مکان فرد به استراحت بپردازد.و اما برای طراحی دکوراسیون خانه در بخش نشیمن طبعا می بایست از رنگ های شاد و سر زنده استفاده کرد .این مکان محلی برای اجتماع افراد خانواده استو احتمالا می خواهند در کمال آرامش و با روحیه خوب و شداب ساعاتی را در کنار هم بگذرانند.

برای هر بخش از منزل بنا به کارایی ان می توان طرح و دکوری خاص را در نظر گرفت.می توان از طرح های سنتی استفاده کرد که امروزه زیاد مورد استقبال عموم نیستند و یا به جای آن از طرح های روز دنیا به صورت مدرن برای منزل به کار برد.چیزی که در همه بخش ها باید رعایت شود این است که حتما چند فاکتور مهم در هنگام شروع به کار هر پروژه طراحی باید در نظر گرفته شود.حال این پروزه می خواهد دکوراسیون مغازه باشد و یا یک دکوراسیون دفتر کار و…باید عوامل مهم و تایین کننده نور و رنگ در همه انها به خوبی و با توجه به نوع فعالیتی که قرار است در انجا انجام شود پیاده سازی شود.

مثلا در اتاق خواب شما به نورهای ملایم نیاز دارید و برای این منظور می توایند حتی از آبازور ها استفاده نمایید. اما در نشیمن شما نور های روشن و سرزنده نیاز دارید .برای دکوراسیون اداری باید از مبلمانی رسمی استفاده نمایید و این در حالیست که برای دکوراسیون منزل لزومی به این کار نیست.در مورد رنگ ها نیز به همین صورت است. برای منزل می توانید از هر رنگی که خودتان خواستید و پسند کردید استفاده نمایید اما قطعا برای یک دکوراسیون تجاری نمی توانید صرفا تنها به جنبه های بصری کار نگاه کنید و باید ارتباطی هم میان رنگ و نوع کاری که قرار است صورت پذیرد نیز بیابید.

مجموعه طراحی و دکوراسیون داخلی متد با وجود کادری مجرب و حرفه ای اماده ارائه هر گونه خدمات در این زمینه به شما عزیزان است.می توانید ابتدا از نمونه کارهای ما دیدن نماییدو در صورت پسند کردن پروژه خود را به ما واگذار نمایید.ما همیشه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا بهترین و با کیفیت کارهایمان را به مشتریان عرضه داریم. کارهایی که دارای طرح های خلاقانه و منحصر به فردی است و شاید یکی از برتری هایی که در متد دیزاین نسبت به سایر شرکت های طراح وجود دارد همین ارائه طرح های یونیک و کاملا دسته اول به مشتریان است.

البته قبل از اینکه بخواهم طرح نهایی را برای طراحی دکوراسیون خانه شما ارائه دهیم قطعا سعی خواهیم کرد تا جای ممکن با سلایق و نیاز های شما نیز اشنا شویم تا در نهایت بتوانیم پروزه را در مسری رو به جلو حرکت دهیم که دقیقا منطبق با نیازهای شما بوده است.به شما یک دکوراسیون لوکس را ارائه خواهیم داد که در جای جای ان احساس راحتی کامل داشته باشید و بتوانید در زمان هایی که در منزل هستید احساس بسیار خوبی را تجربه نمایید.

 

البته در ایجاد یک طرح ملما نوع معماری داخلی که از قبل برای فضای منزل شما در نظر گرفته شده بسیار تاثیر گذار است و به نوعی چار چوب اولیه کار محسوب می شود.اما با همه  این اوصاف سعی خواهیم کرد اگر احیانا هر کجا نیاز به تغییری در نوع طراحی و معماری بود ان را تا جایی که امکان دارد به صورت خلاقانه برای شما انجام دهیم.هدف ما در نهایت ارائه کاری بی عیب و نقص بوده و تمام تلاشمان را در جهت رسیدن به این هدف خواهیم گذاشت.

 

خانه محیطی که در ان قرار است کانون گرمی شکل بگرید و افراد خانواده پس از طی یک روز کاری در انجا دور هم جمع شوند و احتمالا ساعات خوشی را در کنار هم سپریکنند و در شب هنگام نیز به استراحت بپردازند. از این جهت در مبحث طراحی دکوراسیون خانه باید با دقت و ظرافت فراوانی کار نمود تا بتوان به خلق محیط که بتواند ارامش و آسایش را به افرادش هدیه دهد گام برداشت.یک خانه از بخش های مختلف تشکیل شده است که به تناسب هر بخش و با توجه به کاربری که دارد باید طراحی مخصوصی برای انجا صورت پذیرد. مثلا برای سالن پذیرایی باید با توجه به اسم و کاربردی که دارد از رنگ های شاد و سر زنده و چیدمانی مناسب استفاده نماییم .همینطور هال یا همان سالن نشیمن که معمولا محل تجمع افراد خانه دور یکدیگر است نیز باید دارای فضایی سرز نده با نور طبیعی مناسب باشد.

در عوض در طراحی داخلی خانه باید برای اتاق خواب ها از رنگ های ملایم و نور ملایم استفاده کنیم .باید فضایی را ایجاد کنیم که براحتی باعث القا شدن آراشم و راحتی به فرد شود . اسمش با خودش است اتاق خواب. اتاقی که برای استراحت قرار است استفاده شود و باید به دور از هر هیایویی این طراحی و دکوراسیون صورت پذیرد.یکی دیگر از مهمترین بخش های هر منزل که نمی توان به سادگی از کنار ان عبور کرد قطعا آشپزخانه است .مخصوصا در معماری جدید که همه آشپزخانه باز و یا به اصطلا اپن هستند و دقیقا از تمام قسمت های هال و اتاق پذیرایی قابل دید هستند .پس باید نوع طرحی که برای این محیط در نظر می گیریم بسیار حرفه ای باشد و دارای همخوانی لازم با دیگر بخش ها منزل داشته باشد.

محیط آشپزخانه هم از این جهت که معمولا افراد برای صرف صبحانه و ناهار و شام دور هم جمع می شوند بسسار حائز اهمیت است و به قلب خانه شهرت دارد. در طراحی داخلی خانه همیشه آشپزخانه از جایگاه ویزه ای برخوردار بوده است.نوع چیدمان وسایل تا نحوه به کارگیری کابینت ها و محل قرار گرفتن مز ناهار خوری همه و همه از مهمتین بخش هایی هستند که باید با دقت انجام شوند.قطعا اگر آشپزخانه طروری باشد که دارای نور طبیعی باشد می تواند باعث سرزندگی بیشتر و احساس خوشایند در افراد منزل شود.حتی می توانید از چند گل طبیعی برای زیبای و شادابی بیشتر محیط در آشپزخانه هایی که دارای نرو طبیعی هستند استفاده کنید.

مجموعه آرک مایان با وجود کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه آماده ارائه اخرین دستاوردها و نمونه کارهای موفق خود است. ما با در نظر گرفتن موقعیت فیزیک محیط منزل شما و همچنین با توجه به خواسته هایی که در ذهن دارید سعی خواهیم کرد در نهایت طرحی بسیار حرفه ای و شیک را برایتان پدید آوریم که در نوع خود بی نظیر و زیبا باشد.طراحی دکوراسیون خانه می تواند بر گرفته از اصول معماری و طراحی مدرن صورت پذیرد که این مدل بیشتر مورد پسند جوانان است و یا از معماری سنتی الگو گرفته باشد. البته تلفیقی از هر دو سبک نیز می تواند چهره ای بسیار زیبا و خاص را به محیط خانه شما ببخشد و فضایی شیک و خاص را خلق نماید.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()